DET KALLAS TVIVEL, DET DÄR SOM STÖR.

sitter just nu framför en dålig johan falk och myser lite med mamma och en kopp te. har nyss duschat och nu ska jag försöka få ordning på mitt hår och även försöka välja vad jag ska ha på mig imorgon. är faktiskt väldigt nervös nu, men det ska väl förhoppningsvis gå bra! kommer troligen kliva upp onödigt tidigt imorgon också, och stå och fixa mig för länge så det till sist inte ens blir bra med varken håret eller sminket. men jaja, nu ska jag försöka få nånting gjort så jag inte lägger mig alltför sent för jag kommer alldeles säkert vara hur trött som helst när klockan ringer imorgon. skriver hur det gick imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0